Egy holland légitársaság, amely bejelentette, hogy egy kiképzett beagle segítségével juttatja vissza az elveszett poggyászt az utasoknak, most azt mondja, hogy a kutya csak a csapat kabalaállata.
A KLM egy sajtóközleményben mutatta be Sherlockot, az állítólag speciálisan arra kiképzett beagle-t, hogy megkeresse az elveszett tárgyak jogos tulajdonosait, például mobilokat és plüssállatokat az amszterdami Schiphol reptéren, gyakran még mielőtt tulajdonosaiknak feltűnne a hiányuk.
A sajtóközlemény kísérő videójában láthatjuk a kutyát egy hátizsákkal felszerelve, amint épp az utasok körül szimatol a terminálon.
„Amikor látjuk az utasok reakcióit, az tényleg elképesztő” nyilatkozta Sherlock trénere, Dirk van Driel a videóban. A légitársaság azt mondta, hogy az elveszett tárgyak 80 százalékát vissza tudják juttatni a tulajdonosaikhoz a rendelkezésre álló információk – ülésszám, telefonszám, „nyilvános közösségi média adatok” – és, ahogy a videó erősen sugallja, Sherlock segítségével.
„A kutya csupán annak a szimbóluma, hogy a csapat milyen aktívan dolgozik, hogy visszajuttassa az elveszett tárgyakat a tulajdonosoknak.” nyilatkozta Joost Ruempol, a KLM szóvivője.
Mint kiderült, Sherlock csak egy reklámügynökség alkotása.
Alex Hervig, a hirdetés egyik megalkotója megerősítette, hogy Sherlock csak egy kabalaállat, és „nem állandó tagja a talált tárgyak csapatának.”
via: yahoo news