No Kamu

Blog a hamisításról, kalózkodásról, jog- és fogyasztóvédelemről.

Címkék

3D (1) adathalász (4) akkumulátor (2) alkohol (5) amerika (35) android (7) Angry Birds (1) antivírus (4) apple (9) átverés (2) autó (4) autógumi (1) Beyonce (1) biztonság (1) Bond (1) bor (2) burger king (1) cigaretta (1) cipő (1) cnn (1) Comic Con (2) converse (1) csalás (4) csokoládé (1) divathét (1) DVD (1) ékszer (1) elektronika (1) élelmiszer (11) energy star (1) építészet (2) észak-korea (2) ételrendelés (1) étterem (1) facebook (6) fénykép (2) festmény (1) fesztivál (2) FilesTube (1) film (13) foci (1) fogamzásgátlás (1) fogorvos (1) fogyókúra (1) Gaga (1) Galaxy (2) galaxy gear (1) gitár (1) google (3) google glass (3) gorilla (1) gyógyszer (4) hacker (1) hamis (67) hamisítás (6) hamisítvány (4) hamis profil (1) hamis profilok (2) HBO (1) hoax (1) hologram (1) Ikea (1) Instagram (2) internet (18) Internet (1) iPhone (5) japán (2) játék (6) Jégvarázs (2) jegy (1) jelmez (1) kalóz (20) kamu (2) képregény (1) kiállítás (1) Kim Dotcom (1) kína (12) kondom (3) koppintás (8) kozmetikum (2) lefoglalás (4) lego (2) lemez (1) mac (1) malware (4) Marvel (1) másolat (3) másolt (22) MegaUpload (1) Microsoft (1) mozi (1) műtárgy (1) nano (1) Nikon (2) nvidia (1) obama (1) óra (6) oroszország (1) oscar (2) osx (1) pakisztán (1) per (6) Peru (1) phishing (1) pizza (1) póker (1) quentin tarantino (1) Razer (1) reklám (2) rendőrség (2) Rovio (1) ruha (1) samsung (5) Simpsons (1) Super Bowl (1) Svájc (1) szabadalmi per (1) szerzői jogok (44) szoftver (2) táska (1) tech (8) toplista (11) top gun (1) Trónok Harca (1) tűzeset (1) twitter (2) újrahasznosítás (1) vám (1) VB (1) védjegybitorlás (2) védjegyhamisítás (2) veszélyes (4) viagra (2) vicc (8) windows store (1) xbox (1) youtube (1) zene (13) Címkefelhő

2014.06.11. 18:24 nokamu

Hamis borcímkékkel viccelte meg valaki a vásárlókat

Címkék: vicc alkohol bor

Egy ismeretlen férfi összesen öt, jól ismert bor termékismertetőjét cserélte ki saját paródiaverzióira két dél-londoni Tesco és Sainsbury’s áruházban.

borcimke.png

az egyik kicserélt termékismertető

A tréfát alaposan kidolgozta, a termékismertetőn vonalkód is szerepelt, illetve gyűjtőpontokat is ígért rajtuk, hogy minél jobban hasonlítsanak az eredeti címkékre.

A Blue Nun (kék apáca) borfajta leírása: „Ténylegesen kék apácák készítették vad vidrák által őrzött tengeri barlangokban”, íze pedig „testes, egy árnyalatnyi nedves homok ízzel”, míg a JP Chenet Shiraz „egy csipetnyi gyanúval kevert keserű bohóckönnyeket” kínál.

Az ötlet, hogy a belépőszintű borok cirkalmas leírásait valami viccesre cserélje, a barátnőjével való vásárlás közben fogant a fejében, nyilatkozta a férfi a Daily Mailnek. Az olyan kifejezések, mint „melengető fűszeres ízek” és „virágos felhangok” túl gyakran szerepelnek a borok feltételezett tulajdonságainak leírásában.

„Úgy döntöttem, hogy újragondolom a leírásokat saját hiperaktív képzeletem segítségével. Szerintem sokkal őszintébb így a borok leírása”, tette hozzá.

via: thedrinksbusiness

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nokamu.blog.hu/api/trackback/id/tr466296115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása