Egy ismeretlen férfi összesen öt, jól ismert bor termékismertetőjét cserélte ki saját paródiaverzióira két dél-londoni Tesco és Sainsbury’s áruházban.
az egyik kicserélt termékismertető
A tréfát alaposan kidolgozta, a termékismertetőn vonalkód is szerepelt, illetve gyűjtőpontokat is ígért rajtuk, hogy minél jobban hasonlítsanak az eredeti címkékre.
A Blue Nun (kék apáca) borfajta leírása: „Ténylegesen kék apácák készítették vad vidrák által őrzött tengeri barlangokban”, íze pedig „testes, egy árnyalatnyi nedves homok ízzel”, míg a JP Chenet Shiraz „egy csipetnyi gyanúval kevert keserű bohóckönnyeket” kínál.
Az ötlet, hogy a belépőszintű borok cirkalmas leírásait valami viccesre cserélje, a barátnőjével való vásárlás közben fogant a fejében, nyilatkozta a férfi a Daily Mailnek. Az olyan kifejezések, mint „melengető fűszeres ízek” és „virágos felhangok” túl gyakran szerepelnek a borok feltételezett tulajdonságainak leírásában.
„Úgy döntöttem, hogy újragondolom a leírásokat saját hiperaktív képzeletem segítségével. Szerintem sokkal őszintébb így a borok leírása”, tette hozzá.
via: thedrinksbusiness