No Kamu

Blog a hamisításról, kalózkodásról, jog- és fogyasztóvédelemről.

Címkék

3D (1) adathalász (4) akkumulátor (2) alkohol (5) amerika (35) android (7) Angry Birds (1) antivírus (4) apple (9) átverés (2) autó (4) autógumi (1) Beyonce (1) biztonság (1) Bond (1) bor (2) burger king (1) cigaretta (1) cipő (1) cnn (1) Comic Con (2) converse (1) csalás (4) csokoládé (1) divathét (1) DVD (1) ékszer (1) elektronika (1) élelmiszer (11) energy star (1) építészet (2) észak-korea (2) ételrendelés (1) étterem (1) facebook (6) fénykép (2) festmény (1) fesztivál (2) FilesTube (1) film (13) foci (1) fogamzásgátlás (1) fogorvos (1) fogyókúra (1) Gaga (1) Galaxy (2) galaxy gear (1) gitár (1) google (3) google glass (3) gorilla (1) gyógyszer (4) hacker (1) hamis (67) hamisítás (6) hamisítvány (4) hamis profil (1) hamis profilok (2) HBO (1) hoax (1) hologram (1) Ikea (1) Instagram (2) Internet (1) internet (18) iPhone (5) japán (2) játék (6) Jégvarázs (2) jegy (1) jelmez (1) kalóz (20) kamu (2) képregény (1) kiállítás (1) Kim Dotcom (1) kína (12) kondom (3) koppintás (8) kozmetikum (2) lefoglalás (4) lego (2) lemez (1) mac (1) malware (4) Marvel (1) másolat (3) másolt (22) MegaUpload (1) Microsoft (1) mozi (1) műtárgy (1) nano (1) Nikon (2) nvidia (1) obama (1) óra (6) oroszország (1) oscar (2) osx (1) pakisztán (1) per (6) Peru (1) phishing (1) pizza (1) póker (1) quentin tarantino (1) Razer (1) reklám (2) rendőrség (2) Rovio (1) ruha (1) samsung (5) Simpsons (1) Super Bowl (1) Svájc (1) szabadalmi per (1) szerzői jogok (44) szoftver (2) táska (1) tech (8) toplista (11) top gun (1) Trónok Harca (1) tűzeset (1) twitter (2) újrahasznosítás (1) vám (1) VB (1) védjegybitorlás (2) védjegyhamisítás (2) veszélyes (4) viagra (2) vicc (8) windows store (1) xbox (1) youtube (1) zene (13) Címkefelhő

2014.03.27. 13:12 nokamu

Az internetes forgalom több mint harmada hamis

Címkék: internet hamis

A Wall Street Journal jelentése szerint a netes forgalom 36%-a hamis, és a botok a hibásak mindezért.

bot.png

A hamis forgalom botnetektől származik, amelyek kifejezetten hamis oldalmegtekintések generálására létrehozott weboldalakra kattintanak, így növelve az oldalak tulajdonosainak reklámbevételét. A rendszer működik, mert a hirdetők azért fizetnek, hogy a reklámok az adott oldalakon megjelenjenek, nem pedig azért, hogy valódi emberek olvassák őket.

A hirdetők tisztában vannak a problémával, de az internet túl hatékony forgalmazási eszköz számukra ahhoz, hogy visszafogják a kiadásokat, még akkor is, ha a pénz harmada így végeredményében felesleges költség. Mivel az emberek egyre több időt töltenek interneteléréssel rendelkező eszközeikkel, a digitális reklámvásárlások várhatóan 17%-al növekedni fognak az USA-ban idén, elérve az 50 milliárd dollárt.

A probléma részben az is, hogy a legális hirdetési ipar maga is függ a bot-szerű technológiáktól. Manapság a legtöbb hirdetést „programozottan” vagy olyan szoftveren keresztül vásárolják, amely automatikusan kirakja a reklámokat a médiatervekhez illeszkedő oldalakra. A hirdetéseket nagy sebességgel ömlesztve veszik. A következő tíz évben a reklámok 80%-a várhatóan programozottan lesz elhelyezve.

A tech cégek megpróbálnak tenni a probléma ellen. A Google nemrég megvásárolta a Spider.io-t, egy céget, amely számos szolgáltatást kínál arra, hogy a hirdetéseket tényleg valódi emberek lássák

via: businessinsider

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nokamu.blog.hu/api/trackback/id/tr115880066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bnyuszi 2014.03.28. 09:56:09

Még szerencse hogy vannak olyanok, akik ad blokkolókat fejlesztenek. Nem vagyok teljesen reklám ellenes, de azért az olyan reklámok kiakasztanak (és megszabadolok tőlük), amelyek mindíg az oldalon akarnak lázszani, és egy lapozás (pgdown) emiatt kb 3 másodpercet alatt történik meg.

PanelProli 2014.03.28. 16:34:05

Egy lófüttyöt fizetnek a reklámok feladói a reklámokért.

Én fizetek a szar reklámokért, hiszen én fizetek az internetelérésért, amit a weblapok tualjdonosai arra használnak, hogy egyre több reklámot toljanak az arcomba :-(

A szolgáltatók egyre gyorsabb internetelérést kínálnak, ahol a nagyobb sebesség egyetlen dologra jó, minél több reklám tudjon egységnyi idő alatt rámzúdulni.

Szóval én fizetek azért, hogy egyre több reklámot kapjak...
süti beállítások módosítása